אתר האינטרנט שלך הוא הפנים של העסק ומהווה את "המשרד" בזמן שמנהל האתר יכול להימצא בבית או בכל מקום בו יש מחשב ואינטרנט.

בניית אתר אינטרנט יכול להיות דבר פשוט, הקושי או החוכמה היא להפוך את האתר לעסק מצליח, לשם כך יש צורך בלא מעט שעות עבודה של תכנון ומחקר לשם הקמת האתר בצורה מקצועית ונכונה, ולאחר מכן כשהאתר באויר אסור לשבת ולנוח על זרי דפנה ולחכות שהלקוחות יגיעו אלינו, גם כאן יש לא מעט שעות עבודה יומיות ושוטפות של עדכון, כתיבה והפצה של האתר.

חשוב שהאתר יהיה שלם, ללא קישורי תוכן ריקים ובטח שלא עם קישורים שבורים דבר היכול להעיד על חוסר אמינות, חשוב לשלב באתר במקום ברור כתובת ופרטי התקשרות, וכמובן שמענה מהיר, אדיב וסבלני ללקוחות חשוב לא פחות.

אם כן, הדבר הראשון החשוב הוא באמת התאמה בין האתר בפועל לבין מה שהגדרנו בתחילה במטרות האתר וכן לקהל היעד, לדוגמא, אתר חדשותי יספק מידע עדכני ושותף בזמן קרוב ככל האפשר לרגע האמת, אתר תוכן / מידע יכיל בתוכו מידע רלונטי באופן ברור ובאופן שקל למצוא את המידע המחופש וכמובן שבראש ובראשונה להציע לגולש כל הזמן תוכן חדש, וכן הלאה.

אם להרחיב את חשיבותו של תוכן האתר, נאמר כי בסופו של דבר תוכן רלונטי מקצועי, עדכני ומתעדכן יביא מבקרים לאתר שלך לאיתור מידע, ככל שהמידע באתר רלונטי יותר כך גם מנועי החיפוש ימצאו לנכון לקדם את האתר שלך בתוצאות החיפוש, מה שמכונה "מלכודת דבש" – ככל שהמידע רלונטי יותר יותר גולשים יקראו אותו = כניסות לאתר, יותר גולשים ימליצו עליו = קישורים נכנסים מנועי החיפוש יזהו את האתר שלך כרלונטי ומספק מידע אמין ומהימן ולכן יקדם את האתר שלך בתוצאות החיפוש.

לסיכום, אתר אינטרנט טוב הוא אתר שמתוכנן נכון, בנוי נכון, בעל ניווט ידידותי ואינטואיטיבי, המספק לגולש מידע רלוונטי, עדכני ובאופן שוטף. קראו הרחבה 'אתר האינטרט כמראה לעסק שלך'