כתיבת תוכן נכונה לאינטרנט תלויה בשמירה על מספר כללית פשוטים , להלן יוצגו מקצתם אשר יסייעו בשיפור הדירוג של האתר בגוגל. חשוב לזכור כי כל מאמר, תוכן, בלוג שאתם כותבים הנם בעלי ערך בכך שעשויים להגיע לקהל לקוחות פוטנציאלי רחב, ובכך להיות מועיל לעסק מעבר ליתרונות SEO, לכן חשובה איכות הכתיבה ואמינותו.
הערה : סדר ההופעה של הטיפים המוצגים בהמשך אינו מייצג את דירוג חשיבותם, כל אחד מהפרטים חשוב ושמירה על כולם גם יחד תבטיח לך יתרונות דירוג במנועי החיפוש.
כתיבת מאמרים, בלוגים והתוכן המופיע באתר שלך הם הזדמנות להפוך לקישור חיצוני כמידע רלוונטי ומעניין בתחום העיסוק שלך. מידע מהימן ומקצועי הזוכה לקישוריות חיצונית יעלה משמעותי את דירוג הדף שלך בגוגל.
כתיבת תוכן מקורית חשובה, הזהרו מהעתקת תכנים והדבקתם באתר שלכם, גוגל מעניש על שימוש בתוכן מועתק.
השתמשו ב META Descriptions – חשוב לתת למאמר תיאור בן עד 150 תווים,
שיהיה תמציתי ויכיל בתוכו מילות מפתח רלונטיות, הדבר יעזור לגוגל לזהות את תמצית התוכן בדף ולזכותו בדירוג טוב יותר.
הוסיפו תגיות H1 לכותרות המאמר שלכם ותגיות h2 לכותרות המשנה, כתיבה היררכית נחשבת מקצועית ועדיפה ע"י גוגל ומנועי חיפוש חשובים אחרים. באותה השיטה ישמו תגיות אלה לשמות הקטגוריות / הדפים ותת הקטגוריות באתר שלכם.
האורך האידאלי בכתיבת מאמרים הנו בין 300 – 1000 מילים, מילות המפתח צריכות להיות משולבות לאורך כל קטע בן 50 – 100 מילים, חשוב שמילות המפתח יפוזרו לאורך כל המאמר ולא לרכז את כל מילות המפתח כבר בתחילת המאמר בצורה של רשימה.
התמקדו בכתיבה בנושא הרלונטי, חשוב לכתוב באופן מקצועי וממוקד, ולהימנע מכתיבה רחבה הגולשת לעניינים אישיים, עם זאת נימה אישית בכתיבה אפשרית ואף מומלצת.
כותרות המאמר כמוהן גם שמות הדפים הנם פרט חשוב גם כן, על הכותרות להיות תמציתיות, משכנעות וטוב אף יותר אם יהוו את מילות המפתח הרלוונטיות, על הכותרת להסביר את התוכן באופן תמציתי.
זה, צאו לדרך … והכי חשוב אל תחששו פשוט תתחילו לכתוב.
אם עולם ה-SEO מעניין אותך, אני ממליצה על הבלוג של פבל ישראלסקי – AskPavel קידום אתרים בגוגל. זהו בלוג לא מסחרי וללא מטרות רווח שמרכז מדריכי אופטימיזציה לאתרים, חדשות קידום אתרים, כלים ושירותים לבעלי אתרים, פינת שאלות ותשובות, ריכוז קורסים מומלצים בתחום ועוד.